trötttttt

kom nyss hem från Malin, blev spel och annat folk!=D
Snart blir det sova för ska upp kl 04.00 snart, ska säga hej till min bror för han kommer hem från
Peru. Han har ju varit borta i 2 veckor nu, har ju saknat han såklart! + att jag kommer få tillbaka min camra imorgon och då blir det massa bilder som jag tar varje dag och lägger ut på min blogg , jippi!:) Bloggen har ju varit ganska tråkig när jag inte har har haft någon camra. eller hur?? ;)
Och nu har det öppnat ett nyss bad i skövde! "äventyrsbad" så det blir dra dit med kompisar, kulkul:) var ju där i Onsdags med Bella. det var mycket kul! Så ska ju upp kl 7 imorgon för att köa , det kommer nog vara mycket folk^^ haha! :D Men nu ska jag inte blogga mera, det blir mera imorgon, Jag kommer lägga upp fina djur från Peru imorgon som ni får se! tjaooé ! SOV GOTT ALLA BLOGGARE! :D
bilden tagen av Jonna Börjesson! ♥


Kommentarer
Postat av: jonna

bra att du påpeka vem som har tagit den fiiina bilden xD haha<3

2009-12-27 @ 21:13:33
URL: http://jonnaellenora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0