00.00

Det stora blogg-testet 2009!

Vad gjorde du igår?: Var med kompisar
Har du ett eget rum?: Deklart!
Är du kåt just nu?: inte just nu=D
Tycker du om stjärnor?:  njaa
Vad ser du om du tittar bakom dig?: Min säng
Gillar du att baka?:  älskar 
Föredrar du blondiner före brunetter? :  nä. det spelar inte så stor roll

Har du varit inne på snyggast.se?: japp, längesen!
Älskar du någon just nu?:  EMIL♥
Vad åt du senast: pasta;g
Brukar du skriva fel på tangentbordet?: om det ska gå fort så:)
Finns det någon du hatar? nä..
Har du druckit?: vad för dricka?
Har du varit otrogen?: aldrig, skulle aldrig vara häller
Vad ska du göra i helgen? helgen är slut.. :(
Vill du dö?:  nopp

Har du någongång ägt en plastros?: Ja.
Tycker du om att teckna?: hatar(A)
Har du ljugit?:
någon vit lögn
Vad vill du bli när du blir stor?: lycklig,rik
Har du tittat på melodifestivalen? jaa
I så fall, vem hejade du på?: hah..
Gillar du mat?: JA
Hur lång är du?: 170
Har du hål i öronen?:  2 stycken.
Hur mycket är klockan?: 00.00
Har du en tjej/kille?:  en mycket fin person 
Har du något slags nitarmband?: ja
 Är din säng bäddad?: inte för tillfället...
Vad är din dröm just nu?: Att emil ska komma hit, saknar han.. 
Varför gör du den här saken?: har inget att göra^^
Har du en teve i huset? : ja!
Vilken är bästa låten just nu?: vet inte.. 
Har du blivit sviken?:  jaa
Vilken klass går du i?: 9.an
Tänker du göra klart det här testet?: ohja, om jag har börjar på det ska jag göra klart det 
Största sorg just nu?: ingen.
Största glädje just nu?: att jag har emil
Vem skulle du dö för?: ..
vilken är din favoritfilm?: massa
den starkaste du vet?: emmie;) 
vad är det snyggaste på dig?: det har jag inte kommit på..
Hur mycket är klockan nu då?: 00.15
brukar du göra smileys?: jafan:D
Hur många palestina-sjalar äger du?: ganska många
Vad hatar du mest?: jag vet inte;s inte ensam iallfall 
har du på dig för kläder nu?: trosor&sthirt
Har du tappat kontakten med någon du verkligen saknar? jaa
Vill du gråta?: inte just nu
Fryser du ofta?: blodcirkulation är något!
tycker du att du är söt?: haha nää=D ibland kanske(aaa 
Äger du en papperskorg?: yes
Har du ett landställe?: japp!  
Vad tänker du göra när du är klar med den här listan?: blogga tror jag.
tror du på kärlek vid första ögonkastet?:
Njaaa
Har du en morgonrock?: nää
Vem litar du mest på? emil&emil


Kommentarer
Postat av: Madicken - TÄVLING PÅGÅR

Tack så mycket :*

Allt bra? `^^

2010-01-05 @ 00:32:53
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: EMMIE

haha. fyfan vilken dåligt fantasi du har gumms:D

allting är typ taget från min!<3

2010-01-06 @ 00:22:46
URL: http://allwayssuper.blogg.se/
Postat av: elin

ikväll ska jag vara med en kompis som jag inte varit med på jättelänge! :)

vad händer hos dig då? :)

2010-01-06 @ 15:07:04
URL: http://elinsjodahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0